Nalanktl Kızlar merhaba , dün sabah ve akşam olmak üzere 2 kez akıntım geldi. Bildiğiniz yeni karılmış kına gibi koyu yeşil renkte. Büyük abdestimi kaçırdım sandım şok oldum. Koku falan yoktu. Doktora sordum hemen hastaneye çağırdı. Acilden baktılar rahim ağzın kapalı sorun yok bolca dinlen dedi doktor. Bebekte iyiydi şükür. Başına gelen var mı neden oldu acaba ?
Maya311214 Nalanktl o haftada bana fitil vermişti Benim de öyle olmuştu. Hatta böyle çökelek kıvamında tane tane ve yeşildi yani
Elif0992 Nalanktl 38+1 haftalığım şuan ilk haftalarımdam beri yeşil akıntım var canm geçmiyor bebeğe bi zararı olmaz dedi doktorum.. Fitil krem falan fayda etmedi. Bol su iç.. Ben içsem de geçmiyor ama belki sana faydası olur.
uzunkirpik1728 Elif0992 yorumunuzun üzerinden 1 hafta geçmiş doğum yaptınız mı acaba? Yaptıysanız bebeğinize bir zararı olmuş mu o akıntının(yani enfeksiyonun)? Ve şimdi geçti mi o akıntı? Bende aynı sorunu yaşıyorum onun için sordum
Elif0992 uzunkirpik1728 henüz doğum yapmadım ama doktorum fitil ve üromisin diye bi ilaç verdi tek kullanımlık tahlillerimde idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı ı.. o ilaçtan sonra olmadı yaklaşık 1 hafta oluyor normalde fitil bitince 2 3 gün sonra yine başlıyordu akıntı