kızlaar şuan 37+3üm ama bebegim 2 hafta geri geliyormus yeni cikti bu olay ortaya. Gecen haftadan beri nstye giriyorum surekli. çarşamba günü yüksek riskli gebelige yonlendirdi kendi doktorum o gun nstye bagladılar ve pazartesi tekrar nst icin gel dogum karari alicaz dediler 🤔 Sebep nedir soylemediler bile. Kotu bir sey var mi yok mu bilmiyorum. Doktor erken dogum icin bir sebep yok hersey yolunda dedi ama nstden sonra boyle soylediler. Kafam cok karistii ve icim hic rahat degil 😢😢