Sibelclskn3 ben normal doğum yaptım canım normali istiyordum hep ama suni sancı ile geldi bebişim tama zorluydu ama geldi geçti saat 19:15 de aldım kucağıma çok şükür 23 gibi gezmeye başladım 🙈 ama tabi dikişden dolayı biraz rahatsız oluyorsun bi kaç gün sonra daha az ağrısı olmaya başladı hiç korkmayın bence melek kokusu ile dünyanız aydınlanıyor doğum hikayemi yazacağım da vakit bulamadım 🥰 ama aklına takılan soruları yazabilirsin amin cnm bnm ederim tabi ki dua melekler yardımcınız olsun inşallah 🙏😍