Ayseeankl87 n11’den hamile yastığı sipariş etmiştim bir ümit, 2 gündür hem çok rahat uyuyorum kalktığımda da kalça ağrım hissedilmeyecek kadar az.
Dönemsel bir düzelme mi yoksa yastığın yatma desteği iyi mi geldi bilmiyorum ama rahatlığı açısından tavsiye ederim hanımlar