Smyyekngl Kızlarr selamın aleyküm benim ilk gebelik düşük le sonuclandi 1 ay kanamam sürdü üstüne hamile kaldım adet olmadan. Yani ne zamn olustugunu bilemiyorum ve bu karmasıklık aklımı cok kurcalıyor içim rahat değil doğum tarihini bilmek istiyorum bu belirsizlik öyle kötü ki doktor son adet tarihini soruyor 18 eylül diyorum yani tahminimce bu durumdan nasıl kurtulurum.. bir de 2 hafta önden gidiyor gelişimi dedi doktor ama belkide haftasına uygun gidiyor😂çok karmaşık
Elif7781 Smyyekngl aleyküm selam canim kanama bittikten hemen sonra kalmış olmasın cok takılma bence Doğumu da 2 hafta önce bekle 😂
humaninannesi61 Smyyekngl Ultrasonda doktorlar söylemedi mi canım? Çünkü bende emzirme döneminde hamile kaldım hiç adet olmadan. Doktorum pat pat söledi hemen. Bende takvimime baktım hangi gün oluşmuş diye
Rknvlkn Smyyekngl bende senin gibi oldum kanamam 12 gün sürdü normal 6 gün adet görmüşüm gibi saydım onu öyle söyledim doktora zaten Doğum tarihi bebeğin gelişimine göre ultrason kağıdında yazıyor
Smyyekngl humaninannesi61 doktor söyledi ilk gittiğimde 6 haftalık tı o zman tahmini 18 eylül diye hesaplamistim öyle gidiyor ama bu hafta doktor 2 hafta ilerden gidiyor dedi
Smyyekngl humaninannesi61 genetikte oluyor kuzenimin kızı olacak o da 2 hafta önden gidiyor☺️ sanirim cinsiyete alakası yok