Cansu34 bizim adliyede öyleydi 1 hafta nöbet, çok saçma ya zaten iyice ağırlaşmış oluyoruz başka adam mı yok sanki tutacak. Sen git mutlaka hatırlat, ısrarla yazacaklarını söylerlerse de 8 den itibaren düşen işlerin hiçbirine bakmayacağını söylersin, gerçi zaten işte o saate kadar geliyo 8 den sonra bişey gelmiyo. İnşallah yazmazlar.