Reyhannn İyi akşamlar anne adayları.15 haftalık erkek bebeğe hamileyim sol kasığımda sancılar olmaya başladı.Aynı durumu yaşayan var mı acaba?
Kevser38 Canım bende 14+5 haftaligim.Ayni şekilde benimde kasiklarimda sancı oluyor dün kontrole gittim masallah hiçbir problem yok.Bu haftalarda sancılar normalmiş merak etme yani😘
Nihlem Reyhannn hiç birşey olmaz allahın izniyle kanaman olmadığı sürece korkma ben ilk bebeğinde kanamam olmuştu o 10.haftada progesteron hapı içmiştim hep kanamanın yoksa normal canım doktorun hep öyle der