Elif01 Merhaba arkadaşlar,ben 30 haftalık hamileyim ve bu zamana kadar herşey çok güzel gidiyor dedi doktorum ne rısklı bır hamileliğim oldu ne de benı çok yoran çok şükür.geçen ay gittiğimde bebeğim 2 hafta öndeydı ben kilosu gayyet iyi dedi doktorum.yalnız bu kaç gündür lavaboya giderken sanki çocuk çıkcakmış gibi geliyor sankı tam aşagıda kafası biraz ıkınsam gelcek gibi ilk gebeliğim çok da anlamıyorum ama çok baskı hissediyorum yolda yürürken birden Ağrı giriyor duruyorum yolda.acaba endışelencke bişey mi erken Doğum gibi ? Hiçbir fıkrım yok Salı günü kontrolüm var beklesem mi ne yapsam bilemedim akıl verecek olabilen varımı ?
Elmalikurabiye Elif01 birebir ayni durumdayim. Hersey iyi gidiyor ama bazen cikacakmis gibi hissediyorum. Cok baski yapiyor. Acaba normal mi 30. Haftadayim.
Bulut74 Elif01 o haftalarda benim de öyleydi. Kafası aşagı dönmüş olabilir. Benim ki dönmüştü ondan baskı yapıyor demişti doktorum. Bol bol dinlen, fazla ayakta kalma, hareketleri normalse Salı gittiğinde söylersin. İçin rahat etmezse git yinede🤗
Elif01 Bulut74 kafası zaten aşagıda en son kontrolümde doktor söylemişti ama bu sankı dogcsk gibi o kadar yakın hissediyorum lavaboya çıktığımda
Bulut74 Elif01 bi iki haftaya düzelir merak etme. Şimdi ben 35+3 üm dün doktor baya aşa inmiş dedi bu haftalarda daha fazla iniyor. İhmal etme ilaç verir. Bana ilaç verdi 3 hafta kullandım baya iyi geldi. Bitince yine aynı ama artık doğmada sıkıntı yok dedi şükğr🤲 Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşalalh 🤲🤣