Hazalonur1 Cok erken degılmi kızlar ya göbişimin altında iki yerde çatlak gördüm hafıf kırmızı son aylarda beklıyordum oysaki 😂 daha çok çatlarmıyım Doğuma kadar acaba
ozgurhayalim Ben daha önce 35 kg verdiğim için göbek deliği hizamda çatlaklarım vardı. Su an ekstra çatlağım oluşmadı. Insallahda olmaz 😂
Anacsevgidolumelek ozgurhayalim ben de oncesinde 40 kilo verdim bende de tik yok henuz :) olacagini dusunmuyorum ben yaa bizde olmaz bence