tazeanneck Hanımlar sizce temazsız mı yoksa koltuk altından ölçülen mi almalıyız hangisi daha kullanışlı ve doğru ölçüm yapıyor bilginiz var mı ? Biz hep temazsız baktık ama ablam temazsızların yanlış ölçtüğünü en doğrusunun koltuk altından ölçenlerin olduğunu söyledi siz ne düşünüyorsunuz?
Kbregt tazeanneck kesinlikle temazsız hastayken bebekler yada çocuklar huysuz oluyor koltuk altına koydurmak istemeyebilşr ama temazsızla uyurken bile ölebilirsin. Kaçtane koltuk altı alan hastam varsa daha sonra temassız aldılar 🙈
Sad3c3m tazeanneck bildiğim kadarıyla eski usul olanlar daha iyi ve daha yakın ölçüyormuş ateşi hemşire bi arkadaşım kesinlikle o tarzda olanlardan al dedi daha almadım ama ben direk eski usullerden almayı düşünüyorum kulaktan alından ölçenden falan düşünmüyorum
nazan_a tazeanneck Benim doktorum da en saglikli olcenin koltuk altindan olan oldugunu soyledi. Kullanmasi temassizlara gore bir tik daha zor olabilir, bebegi o sekilde sabit tutmak falan. Ama en net olcum onunla oluyormus.
tazeanneck Bimet bende kararsız kaldım hangisinden alsam diye temazsız olarak eşim acuranın buldu ama ablamda chicco nun koltuk altını öneriyor kafam karıştı
Tugceanneoluyor Kbregt sanirim saglik personelisiniz yorumunuzdsn bunu cikardim ama marka oneriniz varmidir acaba
Kbregt Tugceanneoluyor eczacı teknisyeniyim ama maalesef marka önerim yok çünkü semt eczanesi olduğundan tek marka var 🙄
Minikkalbimm Ben koltuk altından olcenle emzik seklinde olanını aldım huysuzlasirsa emzik olarak verip bakabilmek adına ama temizliği nasıl olur alirken düşünmedim kaynatsam bozulur 🤦sirkeli suda dezenfekte olur mu bilmiyorum 🤦 bakalım doğsunlar da inşallah hiç ihtiyaç kalmaz 💁
Minikkalbimm Denizreyyan Denizreyyan premaman markası canım ama model ismini bilmiyorum inan emzik koltuk altı ölçen ve su ısısını ölçen varya bir aradaydi tanıtım amaçlı denk gelmişti aldık acaba çalışır mı dedik eve gelince kendimizde denedik calisiyo valla
Ozlembode tazeanneck Eşim acilde doktor ve biz kol altından olanından aldık çünkü kendisi hastahanede kulanıyor temasız olanı ve doğru ölçmediğini söyledi en güzeli güzeli kol altı olanı bence.