Saadet01 bence bu konuda doktorunun yeterliliği cok onemli.Eğer ki gercekten uzmansa yanılma durumu olmuyor.Bende olmadı mesala ama yine de 7. Haftaya kadar bekledik,kese surekli haftasıyla uyumlu olarak buyudu ama içi bostu malesef.İnsallah senin doktorun yanılıyodurr☺️