Busranrunal ilknuraydin 12 hastalığım benimde oluyo dr um ikiz gebeliklerde olabilir dedi daha çok tehlike olur dedi ilaç da kullanıyorum ama ara ara hala.oluyo kanama bekliyorum geçmesini allaha sığındım
Suzi Selam arkadaşlar bende 14 haftalik ikiz hamileyim geceleri burun tıkanıklığından uyuyamiyorum nefes alamicak duruma geliyom kalkiyorum yürüyorum evin icinde sizlerde varmi bole bi sorun 😢
ilknuraydin Suzi çok şükür öyle bi sorunum yok canım keşke kanama da geçse rahat rahat yapsam her işimi bebislerinizin cinsiyeti bellimi
Suzi ilknuraydin ins geçer cnm ya hyır değil perşembe günü gidicem inş öğrenebilirim sen ögrenebildinmi
Suzi ilknuraydin kanamandan dolayi çok dikkatli olmalısın yat sürekli aslında kanama olmasada ikiz gebeliklerde cok dikkat edilmesi gerekiyormus
Alprenela Ben 8 haftalıkken kanama oldu hatta kese lerde de kanama vardı iğne ve ilaç kullandım sürekli yattim iki haftada anca geçti çok dikkatli olun yatın hiç bi iş yapmayın düşük tehlikesi
tubatayfun Bende ikizlere hamileyim benimde kanamam oldu bol bol dinlenin yatin ikiz gebelik riskli gebelik allah herkesin bebeklerini korusun saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah