Htctsbk canım süt parası için kart veriyolarmış daha alamadım isu şubesinden mesaj gelicem dedi sağlık ocağındaki ebe geçen hafta sistemden kaydımı açtı sağlık ocağı açıyor sonra numarana mesaj gelince gidip kartı alıyormuşsun burada bazı peynircilerde bi de gördüğüm kadarıyla seç marketlerde geçiyor aylık 25-30 tllik yükleme yapıyorlarmış her ay aylık kullanmam gerekiyormuş birikmiyormuş çekmeyince sanırım gebelik kursunda arkadaş söylemişti ben gebzede oturuyorum pazartesi günü 153 ü arayıp sorucam mesajda gelmedi ama sağlık ocağındaki ebe anlattı son 3 ay gebelikte ve çocuk doğunca 3 aylık olana kadar alabiliyormuşsun . Doğum parasını daha öğrenemedim ama onuda sorucam