RabiaMm Kızlar 20.haftadayım . Çatlaklar oluşmaması için ne yapabilirim ?? Ayrıca çatlaklar Doğumdan sonra geçmez mi?? Cevaplarınızı bekliyorum ☺️
Ozlemsvr RabiaMm Canım madecassol diye bir merhem var bir bepantol onu karıştırıp sür kendine. Burdaki arkadaşlar demişti ama ben geç kaldım yapamamıştım.. Hatta bu karışımı doktor tavsiye etmiş..
Dserbest RabiaMm 33 haftalığım cildimde çok hassas ama lierac diye bi krem kullamıylrım Çok şükür çok iyi geldi
Damla01 Çatlak aslinda genetiklede alakaliymis. Annen catladiysa sende yuksek ihtimal catliyormussun. 7.aya girecem insalllah sadece zeytinyagi kullaniyorum ☺
MMinee RabiaMm ilk gebeliğimde mustela kullandım hiç çatlamadım. Şimdi yine hamileyim tekrar mustelaya başladım. Ne kadar erken bsşlarsan, o kadar verim sağlar bu tarz kremler. Gebelik bitikten sonra ayrıyetten toparlama smaç krem ve yağlar var mustelanın.