Reina Bulutut 2. Yi normal yapabilirsiniz tani istiyosanz. Benm herşeyim uygundu normal için. Ama malesef kızımn akcigerleri enfeksiyon kapmş karnmda. Yine sezeryan oldum
Sumeyraerva Daha dogurmadim ama gerek duyulucagini sanmiyorum ha son zamanlarda kanama olur su gelir felan o zaman yaparlarmi bilemem
Bulutut Birinci 2 yaşını doldurucak doğumda çok kısa bi süre ya normal için korkuyorum yoğun bakım felan olmasını istemiyorum açıkcası patlarsa dikiş normal yaparken bide altta dikiş karın dikiş çok zorlanırım