Mervehalillina Benim de 1 aydir kilom ayni. Ustelik 41. haftamdayim ve son 1 ayda yedigim kadar kek, borek hamilelik boyunca yemedim. Alirim diye bekliyordum ama almadim. Bebegin gelisimi de gayet iyi. Arkadaslarim son ayda birden siseceksin diyorlardi, ben de oyle bekliyordum fakat herkes ayni olmuyor tabi.