Mom72626 Adisimmm ben 70 im 60 la hamile kaldım 🙄😂 boyum da 1.70 doktor normal dedi boyun kaldırıyor dedi 🙄 22 haftadayım
Srnkrbrn Adisimmm 55 ile hamile kaldım ilk haftalar 52 ye düştüm sonra 57 kilo oldum suan 57 kiloyum 19+2 yim
Adisimmm Boyum 178 51 le hamile kaldim 57 yim doktor kızdı bi güzel. Belli etmiyorum kilomu zaten ama tartida gosteriyor sonuçta. 80 e çikarsin bu gidişle dedi güldü.
Reykzy Adisimmm bende öyleydim sana totalde alıcagın kiloyu söyleyim şuan 36 dayım 13 kilo ama son beş haftadr evde yatıyorum erken doğum riskim vardı zaten 16 ya kadar normal