gamze_06 Kızlar 28+ 5 haftalık hamileyim göğsümün birinden sıvı geliyor bu normal mi sizce ? Hamile kalmadan öncede prolaktin hormonum yüksekti açaba onun zararı mi die düşünüyorum var mi böyle bi sorun yaşayan ?
Cagla1509 Evet sut geliyor normal bisey aynısını bende yasadım. Doktorum normal dedi.sıkmayın canınızı
Gizemkaragz 36 haftalığım benden de ilk aylarımdan beri geliyor süt ama bizde genetik ablalarımda öyleydi hep
gamze_06 Benim ablamda da geldi hamileyken ama benim prolaktin yanı süt hormon yüksekliğim vardı ondan endişe ettim . Sağolun kızlar cevaplarınz için 😊
aesma gamze_06 bendede prolaktin yüksekliği vardı hamile kalmadan önce. şuan 11. haftadayım göğüs ucumda beyaz noktalar var sıkınca süt gelecekmiş gibi ama kendiliğinden daha gelmedi son haftalarda nasıl olur bilmiyorum.