Rabiasare27 33+2 daha öncede post açmıştım hanımlar diş agrısı cekiyorum diye 22 haftalıkken başladı hala geçmedi doktor izin vermiyor çektirmeme ama artık dayanamıyorum parol harici bişeyde içemiyorum 😕hamileyken diş çektiren varmı aranızda 😑
Sinembuse Rabiasare27 Ben çektirdim bi zararı olmadi canim ama şimdi bi kaç disim faha ağrıyor malesef gebelikte dış için birsey yapmıyorlar 😭