Deniz0103 28. Haftamızdayız ve ben ara ara kasıkta çok hareket hissediyorum kasıktan yukarı doğru.. en son gittiğimde doğum pozisyonundaydı bebeğim. Bu kasıkta hissetme işi çok geriyor beni:( tüylerin olduğu yerde pat pat vurma hissediyorum ama ayak mı kafa mı anlayamıyorum.. böyle gergin gergin geçecek galiba son aylarım:(
izmirlibianne Deniz0103 Bende 24+4 günlüğüm kasığımda hissediyorum 22 haftalikken detaylida da doğum pozisyonunda duruyordu inşallah erken doğum olmaz canim
izmirlibianne Deniz0103 Benimki hic dönmüyor sanki hep kasığımda atıyor çok korkuyorum valla kramp şeklinde vajinada ağrımda oluyo kısa süreli 🙈
Sengulkrgz Bende her yerde hissediyorum bazen vajina ustu bazen kasik bazen gobek usttu bazen gobek deligi yanlari her yerde 😁 umarim saglikla aliriz yavrularimizi kucagimiza
Modies Deniz0103 aynen biz de bu cumartesi kontroldeyiZ. 😂sorarız doktorumuza ne zaman yukarlara gelir die