Zehrabirsenuysal canım ya bu formu kullanmayı beceremediğimden postu bulamadım kusura bakma😊 evet iki haftadır üst üste gittim. Gayet güzel hastane aşırı bir kalabalık yok. Zaten randevulu gidiyorsun. Temiz. Hocalar çok ilgili güleryüzlü canım. Ben çok memnun kaldım. Üçlü taramam yapıldı en son. Haftaya cuma gidicem kısmetse