ferdaasaf Elaaanur ben jiletle yapıyordum temizligimi 32. Haftadan sonra yapamadım kendim ve mecbur agdaya gittim ve ilk oldugu halde sorun yasamadım ama büyük rahatlık yani git bence bişe olmaz tehliken yoksa
Beyza35 Elaaanur gebeliğimin başından beri ağdaya gidiyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım suana kadar suan 25 haftaligim haylada devam.ediyorum
kartanesi_63 Elaaanur 30 haftalığım geçen gün gittim ağdaya çok ta kastım oendimi o kadar canım yandı ki hassaslaşmışım. Ama çok şükür bi sıkıntımız olmadı. Sonrasında insan çok rahatlıyor
Kaya1902 Minikbebis ben 10 senedir kuaföre gidiyorum ağdaya hamileykende bırakmadım jiletle kim uğraşacak allah aşkına ☺️ Eğer ilk gidicekseniz biraz çekinebilirsiniz ama doktor riskli bir durum görmediyse (düşük riski) sorun olmuyor
24fatma ferdaasaf bende aynı sizin gibiyim 32.haftam artik göremiyorum agdaya gidiyim diyorum ama utanıyorum nasıl yapiyolar tamamen soyunuk mu oluyo ic çamaşırı kaliyo mu
[silindi] 35+4 gecen hafta agda yaptırmamı yasakladı tüy dökücü kullanıyorum. Bu zamana kadar hep agda yaptırdım 🤷🏻♀️🙏🏻🌸
ferdaasaf 24fatma bende cok utanıyodum arkadısımdı bide kuaförüm dedim iç camasırı kalsın ama cok zorlandık sonra cıkardım hiç utanma canım inanki rahatlıkmıs 3 hafta oldu hiç bişe yok bundan sonra devam edicem
Elifee Elaaanur erken Doğum riskim vardı öncesi de düşün riski 39 uncu haftamdayım basından beri yaptırıyorum bir sorun yok şükür
ATC Elaaanur 11. Haftamdan doğuma kadar gittim doğurdum hala gidiyorum hiç bi sorun olmadı canım herkeste farklı etki olabilir kasmazsın kendini olur biter 😊
ferdaasaf 24fatma kanamadı acıdı ama ilk yaptıgında acıdı sonra uyusuyo xaten bitince de bepantol pişik kremi sürdüm hiç bile olmadı