zeynepsalgarr1 Hanımlar maalesef dün kızmış yağ tavası elimin üzerine döküldü ve elimin üzeri yandı.. aranızda hamilelikte başına böyle gelen kimse var mı? Veya kantoron yağını kullanabilir miyim? 30+3 haftalık gebeyim☘️
Sevilay23 zeynepsalgarr1 çok geçmiş olsun canım dün kahvaltı yaparken kedim yaramazlık yaptı çay bacağım à döküldü dediğin kullanılabilir mi bilmiyorum ama doktoruma mesaj attim silverdin kullanabilir miyim diye onu kullan demedi ama fİTO krem diye bi krem varmış onu kullanabilirsin dedi
[silindi] zeynepsalgarr1 kantaron yağını kullan kesinlikle açık yaraya bile kullanılıyor. Cok geçmiş olsun ya.
Nergis1903 zeynepsalgarr1 bence doktoruna sormadan kullanma ben clexsan iğne vurulıyorum hergün Doğum sonuna kadar haliyle morarma oluyor artık bitkisel krem almıştım eczaneden içinde sarı kantaron da vardı doktorum kullanma dedi
Melhakars zeynepsalgarr1 bugün elime ıhlamurun çaydanlığının kapağı yapıştı ve buharıyla elim yandı canın inAnılmaz yandı hemen acile gittik sardılar filan Doğumum çok yakın bilmiyorum napıcam 🙄😱
zeynepsalgarr1 Sevilay23 anladım canım bende doktoruma sordum ama daha dönüş yapmadı.. sana da çok geçmiş olsunn😓
zeynepsalgarr1 Melhakars evet bende hamileyim diye sarıp göndermişlerdi ama çıkarmak zorunda kaldım doktorum da kantoron yağını kullanabilirsin dedi, sende sor istersen ne iz kalıyor ne de acı kalıyor diye söylediler