Yavuzum1202 o zaman dış gebelik değil çok şükür onu şutluyorum:) çünkü 2400’lü değer çıkmadan üç gün önce gittiğimde 533’tü. Şu boş gebelik olayını da atlatırım inşallah. İlk gebeliğim, acemiyim illa ki. Ne kadar anlıyorum biliyorum desem de konu ben ve bebeğime gelince çok korkuyorum