Sezen2006 bence mesele dogumu Türkiye’de ya da yurtdışında yapmak değil. ben 17 sene İsviçre’de yaşadım İsvicre vatandaşıyım ayni zamanda ama kızımı Türkiye’de doğurdum ve iyi ki de burada doğurdum, asil dikkate almanız gereken kafanızda soru işareti bırakmayacak doğru doktor ile doğru iliskiyi kurmak doktorunuza güvenerek kendinizi ona teslim edebilmek.