Beyyzza Bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu söyledi doktorum. Bu şekilde gebelik geçirip normal Doğum yapan arkadaşlar var mı ?
Nerm7n Beyyzza Benimde plesenta asağıdaydı. Detaylı da çıkmıştı. Takip verilmişti. Eğer yukarı çıkmazsa sezeryan demişti. Şimdi herşey normal yukarı çıktı. Normal Doğum diyor doktorum.
deletedmom9494 Beyyzza bana da öyle dediler doktor değiştirdim ilk bebekte eşi aşağıda olmaz dedi doktorum ve ikinci üçüncü hamileliklerde oluyor o dedi ben 20+1 im
Selin4335 28den sonra çıkabiliyormuş böyle olursa yapabilirsin sanırım benim çıkmadı 36dayım her an kanama olacak mı diye endişe oluyor insan çok şükür iyiyim bence doğum şeklinden ziyade senin bu süreci bebekle sağlıklı atlatman 🤗
Sevimensar Cnm 24 den sonra cikiyor benim de ilk gebeligimde oyleydi cikti yukari ve cok sukur normal dogum yaptim suan ikinciye hamileyim tekrarlamadi oyle bi durum.. sikma canini dinlen bol bol