Aysealty Kızlar merhaba.kök hücre saklamayla ilgili arastıran ya da etrafında yaptıran var mı?ileride bebegimzde olabilcek hastalıklarda cok iyi tedavi oldgunu duydum.bunun içinde tek sans doğumda kordon içindeki kanın saklanmasıymış.ne düşünüyorsunuz?