Ben ocak ayında dış gebelik geçiriyo oldugumu ögrendim 50ml tek doz iğneyle kurtuldum sadece şubat ayında korundum bidaha hiç korunmadık mart nisan mayıs denedik olmadı hazıranda rahim filmi cekildi soğ tüpüm tıkalı oldugunu öğrendim ve dış gebelik gecirdiğim tüpüm hala agrılarla kendini hissettiriyor bu ay doktor takibiyle iğne tedavisine başladık ve 10 gün öncecede catlatma iğnesi vuruldum 3 tane gelişmiş yumurtam var biri sol taraftan iki si sağ taraftan allah yardımcımız olsun insallah tutmuştur 🤲🏻