Cbellle içine mama veya süt girince daha da ağır oluyor büyük biberon ben 2. Bebegim de aynı hatayi yaptım hiçte kullanamadim bazen elinden kayıp düşürme tehlikesi oluyor bebek durmayınca falan o yüzden bu hamileleigimde yine cam ama küçük tercih ettim