busenurbozkurt Kızlar 37 oldum sancı gözüküyor nstde hafif kasık ağrım var korkuyorum bu hafta çocuğu doğan var sağlık sorunu olur mu korkuyorum kızlar ya
Merib busenurbozkurt korkma canm bugün ben doktora gittim dediki 36+2 yim sancıların olsun artık normal dedi doğurursanda birşey olmaz dedi için rahat olsun herseye gelışmıştır
Tuubaaa busenurbozkurt 37+1 bende bugün nst ye girdim, sancı gözüktü😌 Sağlıkları yerinde olsun erken geç hiç fark etmez yeter ki sağlıkla gelsinler 🙏🎈
Kbrarsln busenurbozkurt ben 36 yım henüz yok 37 doğsa bile sıkıntı yapmam yeterki sağlığı yerinde olsun ☺️