edagoktug53 aynı şeyler bende de var. Karnımda bi yerde toplanıyo ve orası taş gibi oluyo. Zaman zaman da acıtıyo da. Kasığıma da nadiren baskı yapıyo ve sık sık tuvalet ihtiyacım oluyo gibi. 2 haftadır da diş ağrısı çekiyorum. Daha doğrusu diş eti ağrısı dün gece hiç uyumadım ağrıdan. 37+3 teyim ben de dün gittm doktora normal toplanması dedi. Çok şükür herşey yolunda. açılma sancı falan da yok. İnşallah zamanında gelir oğlum 💙 sen de sağlıkla kucağına alırsın inşallah