Pnarozbulut 38+5 im şöyle tarif edeyim sabah 5 te agrıyla uyandım sancım gelip gidiyordu normal diye düşündüm saat 10 a kadar sancıyı cektim ama saati ve dakikası belli olmuyordu bazen uzun süre gelmiyordu bazen 10 dk da bir dayanamadım hastaneye gittim orda da de dedigim gibi herseyi yaptık hiç bi belirti yok ama şuan bile sancılarım geliyor gidiyor 30 40 saniye sürüyor adet agrısı bel agrısı bir oluyor cok fena oluyorum sonra geciyor sonra tekrar yine 😔