Ozom Her el kaşıntısı karaciğer enzimlerinin yüzünden mi olur? Ellerim kaşınıyor ama geçen hafta enzimlerim normaldi bi hafta içinde yükselebilir mi?
Sibella86 Ozom 1 hafa önce değerleriniz sınırdamıydı? Son haftalarda çok oluyırmuş kaşınmalar ılık su ile yukayın ellerinizi ama ellerden çok vücutta olursa karaciğer diye biliyorum
Sibella86 Ozom hiç korkmayın o zaman 1 haftada çok yğkselmez zaten. Nemlendirin ılık ya da sopuk su ile yıkayın iyi gelecektir :) Sağlıkla gelsin bebişiniz
Sibella86 Ozom bi sağlık ocağına gidin ama ben 10 yıl karaciğer yağlanması ile uğraştım öyle 1 haftada çol yğkselme olmadı Alt ast önemli onların değerini kontrol edin içiniz rahat edecekse gidin kan verin tabi
Ozom Sibella86 onlar zaten biri 10 diğeri 9 . size de çok geçmiş oldun🙏🏻 yarın gidip yaptırırım kendimi daha iyi hissederim.
Bsra0534 Ozom amin inşAllah ama dedigim gibi nemlendirici geçirdi benimkiniii deneyin :))) geçer çünkü bi haftada yükselmez degerler
Bsra0534 Ozom tabikide ama son aylarda olur demişti doktorum vucudtada olursa bide döküntü olursa skntıymış
Ozom Bsra0534 bana doktorum bu konu hakkında bişey söylemedi sadece şeker ve tansiyon konusunda çok hassas. Ben de el kaşıntısını nette araştırınca enzim yükselmesi ile ilişkili olabileceği öğrendim ve panikledim. Çok sağolun 🙏🏻