Sinembuse Benim zaten çıkıktı canim allah düşmanımın başına vermesin 3 haftadır acısını cekiyorum doğuma kadar da cekicem cok zor oluyor ☹
Nebahathumeyra Ben çektirdim 16 haftalık falandım o zaman. İltihap yapmıştı doktor iltihabın daha zararlı oldupunu söyledi. Uyuşturup da yaptılar hemde. Kurtuldum şükür
Fatmanuurcelik Benim doktorum herhangi bi sakıncası olmadığını lokal anestezi olduğu için yaptırabilirsin demişti benimde ağrım çok oluyodu ilk üçü ayı atlatıp yaptırırsan daha iyi olur demişti yani gidebilirsin doktora tabi yinede kendi doktorunuza danışın
kbraknt @Minikbebis parca parca çıkan bi dış zaten canım benim 3 parçası yeni çıkmaya başlıyo 33 haftaligiz acıyo tabi ama dayanilmicak gibi degil benim