Ebbruu Kızlar bu sabah sürekli idrar gelmiş gibi yanmam var tuvalete gidiyorum bir damla yanarak idrarımı zor yapıyorum doktorum fitil ve suda eriyen tek seferlik ilaç verdi içtim bakalım ne olcak yaşayan varmı??
Didemocak Ebbruu bende hamile kalmadan öncede vardı sonra tedavi gördüm hamile kalınca tekrarladı hamilelikte normalmiş doktorum öyle demişti ama o yanma hissi insanı çok huzursuz ediyor çok geçmiş olsun
Yldzlh Ebbruu suyu çok içmem lazım canım mesela 2 litrenin altında olmasın o seni çok rahatlatacak. Bir de iç çamaşırını en fazla 3 kere değiştir.. Su çok önemli ben öyle atlattım ve ilaç kullanmadım.
Ebbruu Yldzlh canım iç çamaşırımı günde iki kere değiştiririm normalde suda içiyorum ama yakalandım:(
sevgitekes Yldzlh ayn bende iki sürahi su sıvı bol olucak meyve suyu süt doktorum öyle dedi bi haftada geçti ilaç kullanmadım
Sibella86 13.haftadayım geçmedi bi türlü purinol ve solgarın bi ilacını verdi pazarda beri içiyorum inşallah geçer