cavbella kaç kez gittim bilmiyorum canım hiçte öyle asık suratlı bir personele rastlamadım. He diyelimki danışmadaki asık suratlı pekte umrumda değil açıkçası. Doktorum olsun, aneliyathanedeki ekip olsun, doğum sonrası hemşireler olsun sağolsunlar hiçbir negatifliğini görmedim. Gayet iyiler. ve de gerçekten çok makul bir hastane fiyat konusunda. Odalarıda gayet güzel. Zaten görmek istersen gezdiriyorlar.ayrıca erdem hastanesi köklü bir hastanedir. Güneşli şubesi yeni sayılabilir ama yıllar oldu yinede açılalı.