Flztsdmr Kızlar ben çok fazla limon yiyorum bana diyorlar ki kanını cıvıklaşır bebeğe zarar verir ama ben dayanamıyorum yani sürekli yemek istiyorum Bi zararı olur mu sizce ya
GozdeCemre Flztsdmr bizim arkadaş ta avuç avuç limon tuzu yiyordu ama birşey olmadı herşeyin fazlası zarar canım limon sonuçta bebeğe yarayan birley değil minimum aza indir
Manok Flztsdmr bende limonun aşırısını ve acının aşırısını yiyordum. Limon gecti tatliya dondu 😊 ama mesela aciyi halen yiyorum cok sukur bir sorun yasamadım
espalp Flztsdmr her şeye limon sıkıyordum, hatta kemire kemire limon yiyordum şimdi azaldı. Bir arkadaşım her gün birkaç limon sıkıp suyunu içiyordu gebelik zehirlenmesi olmuş asitten 🤦🏼♀️ Sadece miktarı abartmamak lazım sanırım
Rabiasare27 espalp ayy ben kabuğuyla yiyiyorum limonu günde 3 tane falan 33+2 bunu okuduğum iyi oldu 😁
Vildanpasal61 Flztsdmr Canım benim bende ilk aydan beri limon tüketiyorum aşırıya kaçmamak şartıyla içtiğim suya bile damlatıyorum çok şükür şu zamana kadar herhangi bir sıkıntı olmadı ama hamileliğin son haftalarında yemeyi kesersin çünkü kanı sulandırdığı için tehlikeli olabilir Allah korusun 😊