eylulvari Aygl ben de dün akşam dayanamadım bikaç parça bitter çikolata yedim, oynamaya başladı bal kızım :) sevindim sizin adınıza da
Ozgetmrlnk eylulvari 34 de girdik canim ben yoruldugum gunler cok az hissediyorum normalde maşallahı var kendimi yorduğum gunler gunde 1 2 defa hissediyorum hiç tedirgin olma yani o rahatına bakiyor sende öyle yap 🤣😊❤
eylulvari Ozgetmrlnk ah bi de kendime anlatabilsem bunu :) inşallah sağ salim gününde gelir yavrularımız yoksa paranoyak olup çıkacaağız iyice 🙈
Ozgetmrlnk eylulvari insallah canim aynen bende başta cok panik oluyordum birsey yiyecegimde kocama tattiriyorum falan şimdi normale döndüm. 🤣