hayalgozlum yaa inşallah bende sağlıcakla kucağıma alırım yavrumu🤲🏻 Benimde bugün 1cm açıklık başladı sonra 3cm oldu eve git sancını çek ddiler evim çok yakındı hastaneye. Benimde ilk Doğumum olacak çok korkuyorum muayenede bile çok kastım kendimi çok canım yandı “ben normal yapamam”ddim bikaç defa doktoruma ama o “yaparsın yaparsın”ddi eve gönderdi beni. Napıcağımı bilmiyorum 😔 Sezeryan olurum demişsiniz ya bende mi acaba sezeryan diye diretsem ağrılarım çok olunca tansiyonum düşüyor hemen Doğum anında ya kötü olursam diye korkuyorım bebeğime sağ Salim kavuşmak istiyorum🥺