Cigdemlii
Bebeğin çıktığı bölgede sancı ve baskı yaşayan oldumu? Normal mi ? Sabahtan bu yana bu durum geçmeyince dr uma sordum bakılması gerek diye hastaneye gönderdi şu an hastanedeyim ve dr un ameliyattan çıkmasını bekliyorum çok endişeliyim bu durumu yaşayan oldumu kızlar bilgilendirirseniz sevinirim
Gulsahb
Ben de yaşıyorum merakla bekliyorum
Ozge_acg
bende yasiyorum baski oluyor bugun doktora gittim ama haftaya cati muanesi yapilcak dedi 38 haftada cati muanesi oluyormus ama cok baski var belimde agriyor otururken kalkarken baski oluyor