Zeynka [silindi] Hanzade çok güzel bir isim, benimde düşündüğüm isimlerden biriydi. Hanzade, Aslıhan, İnci, Nil❤️
Adisimmm Canim hükümdar degilsiniz ki anlamsız olmuş olmayan şeyi koymak bence. Seslenişte guzel duruyo da bilemiyorum.
Sezgin Iremlik amaan sanki kosa öz bişey olsa söyleyebilecek mi küçükken. Benim yeğenim arkadaşıma dirrubaa diyodu😁dilrubalr çok güzel kız oluyorlar valla harika isim önemlimolan sizin içinize sinmesi tabi
Iremlik Sezgin eşim de dilruba isimli biri çirkin olamaz diyo 😄 kardeşimin ismi dilanur küçükken hep dilarur ya da dinalur diyodu 😄
Elwing6 [silindi] hanzade de yeni türedi..resmen erkek ismi bu...aysima guzel benimde listemde var..aysima varken bence dusunmeyin bile