Manok Resene çayını bazı uzmanlar ne bebeğe ne anneye önermiyorlar daha yeni ender saraçoğlunu izledim. adaçayı yağıyla iki parmak bebeğin tabanına masaj yaparak sürmek gaza iyi geliyormuş. Birde toz kimyonu bir bardak suya kaynatıp temiz tülbentle tekrar süzmek ve bir çay kaşığı bebeğe içirmek bebekte hiç gaz kalmıyormuş ama yeni doğana veriliyormu bilmiyorum zahide yetişin bugünli programında izledim istersen tekrarına bak :)