Rumeysa17 1 bucuk yaşındaki oğlumu sütten kestim dün. Bugün hiç susmadan ağlıyor. Geceleri uykusu arasında biberonla süt veriyirum ama gündüzleri vermiyorum birçok kişi gündüz biberona alışırsa yemek yemez diyor zaten 2 kaşık yiyor çok iştahsız bana akıl verin ne olur gündüz süt verneli miyim sizler ne yaptınız 😪
Aysingeldiislerdegisti Rumeysa17 1buçuk yaşında pipetle içse suluk yada kutusundan hatta sulukta içinede az bal felan koy o zaman biberon gibi olmaz belki
Rumeysa17 Aysingeldiislerdegisti kabul etmiyor canım oyle denedim suan da hiç susmadan ağlıyor kafayı yiyecek gibiyim çok çaresiz kaldım