EsraSyhn Malesef eşim ve annem bebek sakat doğar sonra diye diye beni psikolojik baskı altına aldılar, tabi benim hissettiklerimi ve bazen ne kadar kötü hissedebildiğimi tahmin bile edemiyorlar. Bebeğimin sağlıklı doğmasını umuyorum ve hep onun için iyi hissetmeye çalışıyorum.