Seymavolkan Merhaba güzel anneler ve anne adayları😊 38 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim bugün her tuvalete gittiğimde (özür dileyerek söylüyorum) sümüğümsü beyaz akıntım oluyo. Acaba bu Doğum habercisi mi? Sancılarım çok hafif ama Doğum sancısı olacağını sanmıyorum. Başına gelenler varda yardımcı olabilir mi acaba 😊 Şimdiden herkese teşekkürler 💞💞
Gulsahural Seymavolkan bilgim yok benimde ilk bi kaç defa banada oldu bizde 39a girdik bugün bekleyeyim burda bende 🙈
Manok 22 haftaligim ve bu akinti bende hep vardı , hala devam ediyor. Ama sizin dogum yaklasmis saglikla kucaginiza almayi nasip etsin 😊
Seymavolkan Manok evet bendede vardı hep ama bu biraz katı ondan endişelendim 🙈 Amin hepimizde sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi💞👼🏻