Kcmr22 merhaba bende kontrolden yeni geldim kasılmalar ağrısız oluyor bende ve belirli bir süre karnım sert sert duruyor sonra kendiliğinden rahatliyor. Doktorum magnezyum yazdı ve bunun sancısız ve kanamasız olduğu sürece normal olduğunu söyledi vücudun kendini doğuma alıştırma hareketleri olduğunu belirtti.😊