Milaasss Arkadaşlar karnımın üst tarafından kasığıma doğru sancı var sizce Doğum sancısı olabilir mi ?
Milaasss Asibayan r Asibayan ritmik şiddetleniyor karnımın içinden ayaklarımı diktim yine geliyor gidiyor
Ozge_acg 17.50 de sancin geldi bi sonraki gelen sanci mesela 17. 60 da geldi bu 10 dk araliklarla sancin olmus oluyor