Berraaa18 bsrsl_2016 Canım odayı nasıl aldınız derken konuyu biraz daha açabilirsen yardımcı olabilirim🤗
GzmAcr bsrsl_2016 Biz Odasinin Mobilyalarini yarin gidip Ikea‘dan alicaz insallah 🙊 Besiginide Chicco‘dan düsünüyorum..
Rhk0158 Ben meltem mobilyadan beyaz mondo beşik aldım anne yanı sallanabilir tekerli, 3-4 yaşına kadar yatar sonrada kendi istediği odayı yaparız diye düşündüm
Ssraa Tam olarak neyi sordun canım? Ben odasına 4 kapılı dolap, çekmeceli, ve bir karyola aldım. Karyolaya korumalık yaptırdım sonradan çıkabilen. Kendi odama da 4 yaşına kadar yatabileceği bir beşik aldım orta boyutta. (Tabi 4üne kadar yatırmam)😂 2 gibi odasına geçtiğinde normal yatakta yatacak sadece yanında koruması var. Bu şekilde düşündük ve aldık biz
nrglvrl Henuz yapmadim ama karar verdim 😊 buyuyen besik ile montessori arasinda cok kararsizdim, kullanim bakimindan hangisi iyi olur bilemedim ama gidip gorunce buyuyen besikler cok hantal geldi bana , ustelik yatak olmus halleri de cok basit gorunuyor . Montessori daha modern ve bence cocugun kullankmi acisindan da daha rahat
Sengulkrgz Tbaablyy harikaaaa 🤗 ben tayinci olmasam oda yapardim ama tam odasina gececegi zaman bulundugumuz yerden gitmis oluyoruz
Burcuveburcum bsrsl_2016 kızım iki sene beşiğini kullandı daha sonra karyolasının aldım şimdi onda yatıyor beşik kardeşine kaldı ben memnunum açıkcası 3 senelik tecrübemle söyleyebilirim 😉