Aysnrplt Smyye94 ara ara bende de oluyor ama düzenli sancılarsa bi doktora görünün yorulunca daha çok oluyor
BusraCk Smyye94 adet günün yaklaşmış olabilir. Yani riskli bi hamilelik geçirmiyosan normal bi durum rahim büyüyor rahim kasları geriliyor.
Sedakolcu Smyye94 aynı ağrıdan ben bugün doktora gittim ara ara oluyor diye normal dedi bu magnezyum verdi agrıları dindirmek icin
Eccess Merhaba ben 26 haftalıgım az önce aynı konu için post açtım benim dünden beri var bazen sol kasığıma bazen sağ kasıgıma giriyor bende korktum dr uma yazdım şimdi bıçak batması gibiyse normal yazmıl
nrglvrl 25. Haftadayim , benim de oluyor ara ara , doktora sormustum korkulacak birsey degilmis cok cok siddetli degilse.
Hs20 26. Haftam bitiyor insallah benim de oluyor doktoruma danasitim rahim buyudugu icin ve calisip yoruldugun icin oluyordur dedi