xwprensesannesii ilk ön kaburgamda sanki et kesiği gibi bi ağrı girmişti bugünse önden arkaya doğru aynı ağrı girdi yel ağrısı gibi ama ağlayacağım nerdeyse nefes alırken falan batıyor çok bu neden olur acaba bebek baskısından mı yoksa doktora gitmem gerek mi bilen yazsın lütfen ya 😪 haftam 35+5
BusraCk xwprensesannesii haftan ileri canım bebek baskısı da olur çünkü 9. Ayına gelmissin nerdeyse bi doktora git için rahat etsin ama sen dinlenmene bak fazla yorma kendini